nu stänger jag ner här.

och säger god natt (: sitter och myser isoffan. måste verkligen skaffa oss en filt. på fredag ska vi gå på bio och se patrik 1,5 som verkar himla mysig! och innan det ska vi svänga förbi ikea och kika runt. så kul (: älskar ikea! ska nog köpa en filt då (: ska visa imorgon hur jag skulle vilja piffa i vardagsrummet nu när det börjar bli höst.

nu börjar från koja till slott och efter det ska jag sova. bläddra i jotex katalogen som kom idag också. hörs imorgon! sov så gott. puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Malvi

Jag såg Patrik 1,5 för några dagar sen och jag måste säga att för mig så var det en stor besvikelse... Jag hade rätt höga förväntningar på att man skulle få skratta och att den skulle vara mysig... Men näe. IKEA är underbart! Var där häromdan och kom hem med hur mkt som helst. :) Ha en bra dag och hälsa Alex.

2008-09-22 @ 22:27:44
Postat av: pyrah

Såg Patrik 1,5 i fredags och gillade den väldigt mycket! :) Se den!

2008-09-22 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback