skir vinglas

jag hittar bara fina vinglas som är svindyra.. eller ja runt 400 kr st.. har vissa krav också (; dom ska vara höga själva glaset ska vara 60 cl.. stora med andra ord.. och dom ska vara lätta att hålla i. jisses, låter avancerat för någon som dricker vin ett par ggr om året  men det är kul att ha fina vinglas när man får gäster.. som vi har ganska ofta. nu har vi två sorters vinglas. helt svarta från mique och sen munblåsta från åhlens som iof är ganska stora.. tror dom kan vara runt 60 cl.. men tunga. vilka krav. ha. hittade iallafall fina vinglas på ikea när vi var där som heter skir. 2 st för 89 kr, lätta, höga och rymmer 60 cl. perfekt ju





Kommentarer
Postat av: Marielle

Verkligen fina glas det där :D! Jag undrade just vart dem kom från men trodde aldrig de va IKEA. Så jag skulle faktisk kunna köpa dem jag med:).

2008-09-28 @ 11:27:28
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Gina

Dom är superfina. Dom köptes till svärföräldrarna och dom uppskattades mkt! Tyvärr gick ett sönder efter första disken,dom är ju sååå supertunna(vad jag fattade så är dom handgjorda) man får dricka/diska dom fint:) Men då kan man faktiskt köpa flera eftersom dom är billiga,haha! Trist om dom hade kostat 400,va lika tunna o krashas :(

2008-09-28 @ 18:47:54
URL: http://alskadeunderbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback