snart hem

har precis kollat klart på filmen "envy" som gick på trean. har sett den innan, men den är lite småkul (: ska snart åka hem och det ska bli skönt för både jag och älskling är riktigt trötta efter idag! skönt att vi var ute så mycket i friska luften (:

suttit och kikat på ikeas hemsida, det finns massa saker jag vill köpa! ska göra enn önskekollage sen! har nog kommit på vad vi ska ha för hallmöbler sen när vi renoverat. kul (:

ska bli mysigt att komma hem till katterna. dom saknar oss nog lika mycket som vi saknar dom ): varit borta hela dagen ju.

nu ska vi åka verkar det som. får höras senare (: imorgon blir det sovmorgon så jag tänkte ligga och läsa innan vi släcker lampan. imorgon ska vi hem till mamma på middag, med morfar, mormor och två av mammas kompisar. ska hjälpa mamma att sätta upp en spegel mm. så vio åker nog dit runt tre skulle jag tro. tar med mig datorn och bloggar för det känns som att jag varit lite off här de senaste dagarna.. ): bättring ska ske!

ha en mysig fortsatt fredagskväll. sov gott. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback