Torsdags kväll

hallå hallå (:

hoppas att ni mår bra. jag sitter och tittar på lyxfällan med dom nya programledarna.. jag har svårt för förändringar.. först nya jurymedlemmar i idol och nu lyxfällan.. men dom verkar vara bra iallafall (:

min mormor ringde mig nu i kväll och hade en jättebra förslag.. hyra ett bord på en loppis och sälja saker som bara ligger, tradera håller jag på med.. lägger upp några auktioner varje dag och får in lite stålar. men att stå och sälja så och få pengar på en gång är ju mycket skönare än att packa, skicka vinnarmejl och gå till posten. har alltid tyckt att det är lite skämmigt att stå på en loppis sådär.. men ibland får man svälja sin skam och göra ändå, haha (: och sen kan ni som bor i stockholm komma och glo på mig. kanske hitta något kul att köpa och träffa alexander.. ska tvinga med honom också såklart (: en liten bloggträff. ungerfär (; antagligen blir det nästa helg den 27 och den 28 sep.. hojtar till om tider osv. om ni vill komma!

idag har jag pysslat här hemma. älskar ju att fixa och pilla med småsaker, rensa i skåp, bläddra i album, komma på lösningar mm. kul (: sen har jag läst bloggar. skönt att bara slappa. känner mig bättre idag men när jag tittar mig i spegeln så är ögonen hängiga och glansiga av febern och jag har svårt att se pigg ut.. hur jag än försöker så ser jag trött ut. illa (: måste till psykologen imorgon. ska prata om en viktig sak.. som betyder mycket för mig att klara av. så jag får gå lååångsamt till bussen och ta det riktigt lugnt. (: det går nog bra.

jag ska hämta hem min stickning från mamma också. håller ju på med en halsduk. saknar att sitta och sticka på kvällarna och dricka te ur en stor mugg och ha en hög knut på huvudet. känna sig sådär lagom tantig (;

reklamen är slut och nu börjar lyxfällan. puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Gud vad roligt att stå på loppis om det säljer nått vill säga! Men det kommer ju du göra:D! Vart okommer du att stå och hur hör man av sig till ett sånt ställe?

2008-09-18 @ 21:44:21
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: fanny

marielle: det ligger i sundyberg har jag för mig. tror man bara ringer dit och bokar ett bord :) kostar 100 kr för en dag :)

2008-09-18 @ 21:50:25
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

Jag brukar stå på loppis, det är trevligt! men vi har bara utomhus så det e jädrans kallt på hösten! :)

2008-09-19 @ 00:40:32
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: allicen

jag kände också sådär förut, men efter att ha varit på loppis och sett hur lätt det är att bli av med saker har jag ändrat mig.. och det bästa, det går verkligen att sälja ALLT!

2008-09-20 @ 19:41:49
URL: http://www.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback