magisk

med huden mot hans varma bröst, örat mot hans hjärta som slår hårt i takt med mitt. hundratals tindrade ljus som skapar skuggor i taket. skenet från ögonen och från hans leénde går bara inte att förklara, bara upplevas. det är en magisk kväll. det är lördag, en helt vanlig dag, men det skulle lika gärna kunna vara julafton, så mysigt är det. alla måsten upphör i några timmar. kvar finns bara han och jag, i varandras armar i skenet av alla tindrande ljus och tätt tätt intill. i bakrunden hör vi james blunt med high. jag får dansa med honom till den och jag känner mig mer levande än någon gång innan. det är här livet är. hemma, i hans armar. där jag vill leva föralltid. im high on love.

det här har varit en av de bästa kvällarna i mitt liv. sparar den långt inne i hjärtat och memorerar alla ord som sagts. det börjar fyllas på med fina, väldigt fina minnen inombords nu. som byts ut mot allt annat jobbigt. kärlek övervinner verkligen allt. iallafall våran. den är unik. inte som någon annans. det här är äkta. så äkta det bara kan bli. älskar dig.



du är mitt allt. mitt liv. mitt nu och min framtid.


Trackback