090405

Nu: dricker te & ska snart hoppa in i duschen.
Idag: veckohandla mat!
Ikväll: middag och myskväll med film och bok!
Humör: glad & söndagsseg
Väder: grått ute!
Kläder: stor sov t-shirt och fårskinnstofflor.
Lyssnar på: måns spinnande.
Måste göras: städa här hemma, skriva klart matlistan, träna, läsa i twilight!

God förmiddag! eller morgon för mig för jag är fortfarande som en zombie! men det är söndag och söndagar för mig är lugn & ro. sitter och dricker mitt ingefära te och måns sitter här brevid mig och spinner för fulla muggar! han har varit så himla kelsjuk dom senaste dagarna. han är alltid kelsjuk. men extremt nu. ska vara nära dygnet runt. mysigt. men lite änojing när han ska sitta precis framför dataskärmen (;

älsk ska snart gå upp, om sisådär tio miuter ringer hans klocka. jag ska hoppa in i duschen och skriva klart matlistan. medans han äter sin frukost! sen åker vi till coop och shoppar mat! sen hem, städa, fixa med middagen och sen ska jag inte sitta vid datorn idag så mycket har jag bestämt mig för. för tiden rusar iväg så himla fort. och jag har annat att fixa med. typ träna, läsa i min bok och pilla med småsaker i lägenheten.

hoppas eran söndag blir jättemysig! puss&kram!



älsklings-vera i går kväll på hennes favoritplats (: där ligger hon och håller mig sällskap när jag tittar på tv!



Kommentarer
Postat av: Johanna

vad charmig hon är!! :)



jersey girl är en film som jag tror att du skulle gilla! jag kollar på den nu, har sett ungefär hälften, och av listan jag fick från dig förut- så känns det här som en film som passar bra in bland de övriga!



Puss&kram hjärtat <3

2009-04-05 @ 14:40:39
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Malin

tack, självklart :o)

faktiskt så vet jag inte om det är av en speciell art, jag förklarade bara för dem vad jag skulle ha det till och de valde lämpligt plexi därefter

2009-04-05 @ 18:15:35
URL: http://rodgrinddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback