090429

God morgon alla därute! (: vilken underbar dag det är idag! sol och nästan 20 grader i storstaden! (: underbart! jag är riktigt utvilad idag och det är skönt, somnade vid elva, vi gick och la oss kvart över tio, sen låg jag på spikmattan i 40 min och sen somnade jag som en sten. vaknade klockan nio när alarmet gick (: älsklingen är uppe och gör frukost till oss och jag har precis ringt min lärare! hon har skickat mitt slutprov som jag ska göra nu efter frukosten! (: har ingen aning om vad det är, men hon sa att man absolut hinner klart på fyra timmar som man har på sig! skönt! sen är engelska kursen sluuut. så skönt (: att komma vidare. har verkligen längtat efter att få läsa psykologi! måste leta efter böcker också. fy sjutton vad alla böcker kostar. hua. runt 400 kr st. rena rama rånet alltså :P tur att det finns säljforum på ntis hemsida. (;

när provet är skrivet ska vi ut i solen. får se vad vi hittar på! skönt att inte ha jättemycket inplanerat. det blir iallafall gymmet ikväll. och middag och mys och film och ja.. (: ska massera alexander också. det var det enda han önskade sig när han fyllde år ^^ en massage av mig. så det ska han såklart få!

ska kika mejlen osv. hörs lite senare. wish me luck! puss&kram! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback