En bra dag!

det har jag verkligen haft. har varit jättemysig. hann träna och äta god middag med hjärtat. det blev blomkålspuré med kycklingfilé och wokade grönsaker. mums! pussades och kramades och sen var det bara att gå till min kompis här i trångsund.. nu på kvällen har jag varit på fika och passat två små söta barn medans min vän var iväg och storhandlade! vi kollade på film och drack välling (ja, inte jag då. haha) så himla mysigt med barn! längtar riktigt mycket tills vi också skaffar barn (:och jag har aldrig varit med om lugnare barn.. jag blev typ sömnig ^^

nu är jag som sagt hemma. det tog 2 min att gå hem. hämtade ett h&m paket som jag ska öppna snart.. kommer aldrig ihåg vad det är jag beställt.. så det ska bli skoj! sen ska jag ställa mig i målaroutfiten och måla vardagsrummet. ska överaska älsklingen och bli klar ikväll. håller på hela kvällen om det är SÅ (: nu ska jag bli klar!

imorgon ska jag och tessan äntligen träffas. fika, prata och titta på hennes mage (: spännande att se hur mycket den vuxit. det är som jag sa idag till alex, ALLA bloggar (okej nästan) som jag läser, väntar barn, eller har precis fått. men det är nog mer vanligt att folk får på sommaren (: sen på kvällen ska vi grilla! alex kompis har grillfest och det blir nog bara av om det är fint väder.. nu på kvällen duggade det.. så vi får se! annars blir det myskväll/fixar kväll här hemma, bara vi två <3
nu ska jag kolla vad som ligger i h&m paketet och sätta igång med målandet.

ha en jättemysig kväll. puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Johanna

gumman, förlåt om jag inte har skrivit något till dig på en evighet! jag har inte mått så jättebra de senaste dagarna... i helgen får jag besök, men i veckan igen är jag på G. jag saknar dig!!!!



puss, fina fina du <3<3

2009-04-09 @ 08:05:18
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag är så himla glad för att du håller dig kvar lite till <3

men jag vet - det är tråkigt utan kommentarer, verkligen!



vi kan kolla på nästa helg! är usel på att använda min kalender, men tror inte det är något nästa helg! <3



PUSS fina du <3<3

2009-04-09 @ 12:20:11
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback