En varm kopp te

hej alla fina (:

jag håller på att planera lite kök.. fast jag är klar snart och ska gå och göra mig en kopp te, sätta mig i soffan och titta på irene huss filmer. spännande! jag är hemma imorgon också för en extra kurerar dag och då ska jag plugga och fixa här hemma, gå ut på en promenad om det är fint väder och ta det lugnt! riktigt skönt!

kvällen är ju snart slut, men lite är det ju kvar, det ska ska bli mysigt nu med mys i sköna soffan. ska tända all mysbelysning, slingor och små lampor (älskar kvällarna) vi borde ha en knapp för alla små lampor, för vi har en hel del (: det ska vi ha i huset sen. en kontroll som sitter på väggen som man kan styra allt i hela huset.. en knapp för "mysbelysning" ska det minsann finnas med. slipper man kuta runt som en galning och tända och släcka lampor :D

ska lägga mig ganska tidigt ikväll. eller ja, efter filmen då. läsa i topp hälsa och lite inredningstidningar och ringa älsklingen. han är så duktig som jobbar. han tar det lugnt och jag hoppas att det inte bryter ut. det är nämligen inte så poppis att vara sjuk på hans jobb.. och han har aldrig varit det under sina 3 år där.. och han jobbar fast han inte mår bra.. så nu håller jag verkligen tummarna för att han håller sig frisk..! mitt hjärta <3

ska lägga upp middagsbilder från igår sen också. någon läsare som önskade mer sånt (: och eftersom jag frågade er vad ni saknade i bloggen, så ska jag försöka att ta med det mera! (: alex lagade jättegoda thaiköttbullar med jordnötssås och wookade grönsaker.. visst låter det flottigt med jordnötssåsen?! det var 10 kolhydrader i den maträtten (GI tabeller..) bla bla. så det var gott & nyttigt! (:

nu blir det film & mys i soffan. hoppas ni får en jättemysig kväll. puss&kram (:





Kommentarer
Postat av: Petra

God kväller...



Har varit på core nu, och samtidigt fått ett nytt pastarecept! Jo, tränaren lägger in såna ibland mellan övningarna...hi hi



Ha en fin kväll, och grattis till att de gick så bra med engelskasamtalet!

2009-04-16 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback