GLAD PÅSK!

hoppas ni haft en jättebra påskafton (: det känns mer som midsommarafton, för idag har har det varit 20 plus här i storstaden. helt underbart! vi tog en skön sovmorgon. så himla skönt när man får sova tills man är utsövd! sen gick vi upp, åt en god frukost och åkte och handlade till påskmiddagen. det blev ett traditionellt påskbord med sill, lax, ägghalvor, massa kalla såser, färsk potatis, grillad kyckling, potatissallad mm. gott! sen bakade älsklingen världens godaste apelsintårta! så nu är vi jättemätta! jag dukade i svart och gul/orange det blev jättefint (: tog det vi hade hemma!

nu sitter vi i vardagsrummet, jag läser elle interiör, mormor och älsklingen kollar på robinson och katterna sover här i soffan med oss (: vi har fikat te och tårta och nu är jag trött. känner mig lite hängig och jag hoppas inte jag blir sjuk ): det hade ju inet varit kul nu när honey är hemma!

jag vann läder jackan jag så gärna ville ha. jag hade lagt ett maxbud på tusen kr.. men sen i sista sekund la någon annan ett bud, så jag blev såklart ivrig och la en hundralapp till.. så för 1150 kr fick jag jackan! som jag ska slita med livet. haha. tur att den är äkta.. så går det inte sönder lika lätt (: kommer bli fin ihop med mina mc-boots! mm! längtar tills den kommer hem hit.









jag älskar dragkedjorna bak på ärmarna..! åh (:



Kommentarer
Postat av: Petra

Oj oj oj oj...

Nu har jag ätit påskmat och godis så det står härliga till! Kommer rulla till sängs, ha ha. Vi har pickat ägg, enligt tradition,(fast jag förlorade båda gångerna) och letat påskägg. Riktigt trevligt. Vi satt faktikst utomhus och åt! Riktigt lyxigt kändes det. Det låter som att ni också haft en trevlig kväll. Å vad söta ni är på korten! Gillar det där när ni ler så sött.



Kram och glad påsk!

God natt

2009-04-11 @ 22:37:32
Postat av: Johanna

åh den är verkligen sjukt snygg! kan du inte ta någon bild på dina mc-boots o lägga upp också? :D



<3<3<3



(krya på dig gumman!)

2009-04-12 @ 22:59:56
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback