God kväll (:

hoppas att ni haft en mysig lördag. jag har gått runt hela dagen och trott att det har varit söndag idag. tok :D så det ska bli skönt med en extra dag på helgen som jag inte alls räknat med! (: idag har vi som sagt varit och köpt våra blivande kritvita högblanka köksluckor! så jäävla fina (förlåt) men dom är så så så fina!  vi fick med beslagen också som egentligen skulle kostat oss 400 kr (: perfekt. så när vi kom hem lagade vi middag, jag hade önskemål på varmamackor och det blev det! vi åkte förbi ica innan och handlade rostmackor, rökt skinka och tomat! osten hade vi hemma! pepprade med färsk fryst basilika och det blev jättegott! vi åt i lugn och ro och sen när älsklingen åkte till jobbet vid sex så satte jag igång och pyssla här hemma. torkade av alla skåpsluckor med ajax och pillade bort all plast som satt kvar fortfarande. nu har dom torkat och jag ska stoppa in dom på ett säkert ställe (: sen kom killen som jag köpt kakeldekorer av och lämnade. så det har jag pysslat med de senaste två timmarna. ska slänga upp bilder snart på det också.

ska sätta mig i soffan med en kopp te och titta på irene huss. har verkligen fastnat för dom filmerna, tredje kvällen nu (: sen blir det sängdax innan tolv. är trött ikväll! hoppas ni får en jättemysig dag!

puss&kram (:



jättebra hackman knivar. fick fem olika i en serie av älsklingens jobb i bröllopspresent (:

 

mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback