God morgon Fredag!

jisus vad jag sov länge, vaknade inte förens halv tolv. kan ha berott på min sena sänggång.. när jag väl kom igång och skrev listan som ja la upp i natt så var det inget stopp, ingen hejd, haha (: va bra att ni uppskattade den! och jag hoppas att den kan hjälpa er lite!

fredag idag som sagt. vilket härligt väder vi har i stockholm! gissa om jag vill gå ut! hade varit underbart att äta frukost på våran balkong... men där är det inte lätt att sitta just nu med allt bråte från renoveringen.. (: som tur är så kommer föreningen ta hit en jättestor container så alla i huset kan slänga massa saker. riktigt bra, slipper vi smutsa ner bilen! så det får bli frukost i köket helt enkelt. men lika bra går det.. kan ju öppna fönstret och få lite luft iallafall (:

idag ska jag vika tvätt, tvätta lite, plugga engelska, njuta av att det är helg! och ikväll ska jag titta på tv/film, dricka massa te, läsa i min bok, ha massa tända ljus och bara mysa i soffan! låter som en jättebra start på den här helgen!

ta hand om er (: puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback