God Natt Bloggen!

nu stänger jag ner här efter en mysig fredagskväll med massa te drickande, spännande film, massa levande ljus och skratt från en bra bok! underbart att krypa ner i en nybäddad säng, i ett utvädrat sovrum alldeles nybadad! (: ska läsa topp hälsa och leva som kom i brevlådan idag!

jag är jätteglad, tjejen som jag köpte skinnjackan av postade den idag. så jag har den nog på måndag! kommer vara så himla fin i den. glad att jag slösade pengar på den. har alltid velat ha en bikerjacka! kommer passa utmärkt till mina mcboots. som också är i läder (:

nej, nu blir det tandborstning och sängdax! puss&kram! (:





Kommentarer
Postat av: Pinar

Fina skor :):)

2009-04-18 @ 17:43:11
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback