härligt!

vilken myspysig kväll. det har varit riktigt bra alltså (: god mat och god efterätt. känner mig som en uppblåst ballong. nästan lite illamående. haha (: nu är det påsk och då är det godis och gott som gäller! jag ska minsann fylla ett påskägg till baby imorgon och gömma så han får leta :D

kameran håller på att ladda! sen ska jag fota väggen. tyvärr är det liiite kvar. jäkla tid det tar (: men jag är så petnoga! men det är jag hellre.. det får ta lite längre tid alltså (;

våra gäster har precis gått. vi har plockat undan och diskmaskinen står på och diskar! älsklingen pular med sitt och jag ska springa runt och fota snart! sen ska vi mysa ner oss i soffan och titta på film (: underbart att ha honom hemma! <3

hoppas ni haft en jättebra dag! ta hand om er, så hörs vi lite senare.. med dagens outfit (med ett par jeans jag köpte häromdagen) och bilder på väggen!

puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som att ni har haft en trevlig dag.

2009-04-10 @ 22:18:20
Postat av: Tessan

Vad mysigt ni har haft det gumman!:)

Saknar dig jätte mycket :(

Snart får vi ses igen, det blir middag snart ska du se :D

älskar dig! pussar

2009-04-10 @ 22:48:04
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback