heeemmaaaa

nu är jag hemma (: älsklingen hade städat så himla fint. det var en fröjd att stiga in genom ytterdörren (: min skatt. alltid så underbart duktig!  nu sitter vi vid datorn en stund och snart ska vi göra varsinn kopp te, tända ljus i vardagsrummet och titta på "drömprinsen, filmen om em" som kom idag.. har verkligen längtat efter att den ska komma. så det ska bli supermysigt! (: en skön myskväll efter en bra och händelserik dag som bestått av: slutprov (det kändes riktigt bra) träning, äta glass med älsklingen medans vi satt och tittade ut över vattnet och nu ska vi som sagt titta film (:

imorgon är det lyra mellan 10 & 12 och sen åker jag till stan och träffar min bästis. vi ska fika och titta runt, sen hämtar älsklingen mig och vi åker vidare till mamma. imorgon är det ju valborg och på valborgsmässoafton äter vi pannkakstårta med sylt, grädde och massa goda jordgubbar. mums! (: sen ska vi gå fackeltåget från kyrkan och tända elden och stå där nere och mysa! sen blir det raketer osv. och på fredag är jag ledig som alla andra (: och sen på måndagen börjar jag plugga psykologi A och samhälle.. och jag hoppas att jag hinner registreras eftersom det är så många röda dagar nu.. annars blir det knasigt ^^ ska mejla komvux och höra efter!

nu ska jag göra te åt oss och hoppa i pyjamasen och gosa med älsklingen! ha en jättemysig kväll.

puss&kram och sov så gott alla därute. ps.. förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna, men skolan, alex och ja, det riktiga livet tar stört plats i livet såklart.. och det vill jag att det ska också (: funderade på en bloggpaus för det känns som jag har påtok för mycket just nu.. men det kanske är bättre med lite färre inlägg istället..? vad säger ni?

puss igen!



såhär såg jag ut idag! bilden är tagen nyss (:

svart & grön randig tröja - tradera (ursp. från h&m divided)
jeansklänning - h&m barn avdelning
svarta leggings - indiska



Kommentarer
Postat av: helena

IGEN PAUS!

2009-04-29 @ 22:31:39
URL: http://sjoborg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

inte paus! bättre med färre inlägg :)

2009-04-30 @ 09:02:36
Postat av: Petra

Jag håller med föregående talare. Men förstår till fullo att det är mycket annat på gång just nu. Det är ju alltid så trevligt att titta in här...

2009-04-30 @ 09:05:31
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Jag tycker att man ska ta paus om man känner att man behöver det :) Klart att läsarna inte vill det, men man ska ju såklart lyssna till sig själv!

kram kram

2009-04-30 @ 17:55:41
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback