holy moly macaroni

nu ska vi duscha.. jag är jättesöt just nu (: sitter med en stor vit pappersnäsduk i näsan och har smort in nosen med idominsalva.. säger bara såhär: tur att vi redan är gifta, haha :D

kvällen har varit jättemysig! vi, jag och älsklingen har kollat på film och ätit god soppa! det är så kul att göra soppa, för man vet aldrig hur den kommer smaka. jag är ingen person som lagar mat utan recept.. det är jag för feg för, men inte när det gäller soppa, då åker det i det som finns i kylen typ (: nu blev det 2 morötter, 1 gul lök, 2 vitlöksklyftor, ett blåkålshuvud, massa broccoli, 8 dl vatten, 2 dl vispgrädde & 2 grönsaksbuljoner.. och sen salt & peppar. det kokade ihop och sen mixade vi det till en jämn "smet" "pure" välj själva.. och toppade med en klick gräddfil. gott gott! (: åt i soffan framför filmen med massa tända ljus och våra mysiga katter brevid oss. en riktigt bra kväll alltså.

sen har vi suttit här och kikat på nätet och jag har mejlat med petra och louise. och nu är jag trött. en snabb dusch och sen ska vi krypa ner i sängen och gosa, läsa och sen sussa. imorgon sover jag tills jag vaknar. behöver verkligen vila känner jag. och hoppas på att bli ännu bättre imorgon!

sov så gott allihopa! dröm sött. puss&kram!







Kommentarer
Postat av: Johanna

vilka otroligt vackra bilder på dig gumman! <3



vet du? jag ska provjobba för ett städföretag nu torsdag och fredag :D



PUSS <3<3

2009-04-14 @ 11:45:21
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anki

Vad du är lik tjejen i filmen Pulp Fiction,jättesnygg1

2009-04-14 @ 11:57:06
Postat av: Anonym

Har du färgat håret eller tonat? :D

2009-04-14 @ 16:15:35
Postat av: fanny

johanna: tack gumman :D nej va bra! håller tummarna att det går bra för dig hjärtat. kul! jag älskar att städa :D puss&kram!

2009-04-14 @ 16:20:39
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: fanny

anki: hah, aa det kanske jag gör :P måste kolla en bild på henne! kram! :)

2009-04-14 @ 16:21:25
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: fanny

anonym: ne :D men det här är bilder som är typ 2 år gamla :) då hade jag svart hår!

2009-04-14 @ 16:22:09
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: emilt

2009-04-14 @ 19:46:35
Postat av: emily från växjö

Oh du var jättefin i det håret fanny :) Även om du är väldigt fin utan lugg med, så tycker jag definitivt att du ska behålla den. Den ger dig verkligen karaktär, du ser väldigt speciell ut i den, sticker ut ur mängden lite liksom :)

2009-04-14 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback