home!

hemma från en jättemysig dag i stan med tessan. vi fikade på vårat favoritfik, jag drack en chailatte.. beroendeframkallande! (: och åt lunch! sen gick vi och kikade i affärer och jag köpte toffsar ^^ älsklingen var inne på söder och klippte sig.. sen hämtade han upp oss och så körde vi hem tessan, och nu är vi hemma! det blir ingen grillfest ikväll.. tråkväder. men ganska skönt ändå. vi har lite att fixa med här hemma! så blir det inte så mycket imorgon när vi får middagsgäster (: ska åka till bauhaus och köpa en ännu ljusare gråfärg som vi ska måla det sista med på väggen. jag är så himla nöjd! måste fota sen när det är klart så ni får se! (:

är så himla glad att alex är ledig nu. har verkligen saknat honom! ska bli helt underbart att ha tid tillsammans. hitta på massa mysiga saker och bara vara nära. helt underbart!

nu ska vi fika med te och älsklingen ska äta mackor (: han har tänt ljus och ställt fram en kopp te till mig. han är så mysig <3 älskar dig min fina!



regn & grått ute. här inne sitter vi och myser!



Kommentarer
Postat av: Johanna

chailatte är så himla gott!

ha en fin kväll vännen <3<3

2009-04-09 @ 18:07:35
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback