inte kry.

gud va snurrig jag är. har suttit uppe i en timme nu och snytit mig och yrat ): och snoret är inte genomskinligt.. och det är väl ett tecken på att det är ett virus i kroppen? så himla typiskt!  men det blir väl så när man stressat och sen när kroppen slappnar av så kommer dom små baciluskerna och hälsar på!

älsklingen har och sover som ett barn. och jag har varit uppe en gång i timmen och kissat. dricker mycket vatten.. ska väl traska tillbaka till sängen och sova några timmar till! får se hur jag mår sen.. vi ska ju till älsklingens föräldrar och äta påskmat och fira hans pappa som fyllt 50 år. vill inte smitta ner alla.. åh va tråååkigt ):

nu blir det sängen igen. hoppas ni mår bättre än mig :D

puss&kram och god morgon!





Kommentarer
Postat av: Anna H

Krya på dig! Tråkigt att vara sjuk.

2009-04-12 @ 07:40:17
Postat av: Petra

Ååååhhhh...näej!

Åh, det är så himla tråkig att bli krasslig när man ska iväg på saker man sett fram emot.

Hoppas att sömnen gjort susen och att du mår lite bättre nu.



Kram och krya på dig!

2009-04-12 @ 08:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback