Lördag 25 april 2009

och min kärlek fyller 24 år (: stora killen, hihi! jag vaknade tusen ggr och trodde att jag försovit mig, så jag gick upp vid halv tio ist för tio för att vara på den säkra sidan :P gjorde varm chocklad och värmde wienerbröd i ugnen. hällde upp juice och tände ljus på en bricka. sen ställde jag alla paketen utanför dörren och öppnade och sjöng! tog massa kort och pussade på en trött alex (: han blev jätteglad för sina presenter. han sitter och pillar på sin nya förstärkare nu och tydligen har han velat ha den i två år.. så det var väl på tiden nu då (; vi har läst lite i en av elvis böckerna och han har provat skorna och tröjan. jättefina!

vi ska göra oss i ordning lite grann och åka och handla till våran goda trerätters middag ikväll.. förrätt blir massa olika goda ostar, kex, vindruvor och något bubbel till.. utan alkohol då (; varmrätten blir helstekt oxfilé med hasselbackspotatis, hemmagjort vitlökssmör, sallad och någon sås till. efterätt, egen gjort chocklad mousse av mörk chocklad med after eight till. mums! sen gör vi oss iordning för kvällen. vi ska in till stan och gå & se sveriges bästa ståupp komiker! magnus betner på göta lejon, vi har jättebra platser och det ska bli riktigt roligt att gå (:

nu ska jag pussas & kramas med hjärtat och sen kickar vi igång den här dagen på riktigt!

älskar dig finaste alexander, GRATTIS min underbara make! <3

puss&kram (:





Kommentarer
Postat av: Rebekah

Varför bubbel utan alkohol?

Är ni med barn? :)

2009-04-25 @ 16:43:42
Postat av: Annica

Ett stort grattis till Alex.



Låter som att ni kommer ha en toppen kväll =)

2009-04-25 @ 17:21:35
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Grattis, grattis till Alex! Vad många fina paket han fick, sånt gillar jag! =)



Just ja, du frågade om vad min H jobbar med och han jobbar som key account manager för ett läkemedelsbolag. Ett slags säljjobb kan man säga lite enkelt förklarat! =)



Hoppas ni får en riktigt mysig födelsedagskväll nu! Fira honom riktigt ordentligt! Kraamar

2009-04-25 @ 19:10:29
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: tessi

jag undrar lite med över varför bubbel så självklart utan alkohol? aldrig alkohol?



hoppas ni hade en bra dag/kväll!

2009-04-26 @ 10:18:22
URL: http://www.tessisliv.blogspot.com
Postat av: Marielle

Vad fick han av dig i alla dessa fint inslagna presenter?

2009-04-27 @ 11:47:29
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback