mellis

hej på er (: har ni haft en bra dag hitintills? det har jag. pluggat som en dåre.. och jag älskar att plugga, försvinner bort och är så koncentrerad så jag glömmer bort vart jag befinner mig. och resultatet blir himla bra (: enligt mig då, får hoppas vad läraren min säger!  ni kan få se den här sen om ni vill..?!

jag kom hem nyss från lyra och sitter och äter en skål med keso och hallon. kan verkligen rekomendera nya smaken på keso, vanilj, päron & äpple. smakar glass! :D plus nyttig! ska strax bege mig till farsta och shoppa det sista till alexanders födelsedag nu på lördag (: inslagningspapper, snören, fikat som vi ska ha på morgonen (blir frysta wienerbröd) dom är godast (: och så ska jag köpa två födelsedagskort, ett från mamma och ett från mig. ska nämligen ge mammas present på lördag på morgonen, för vi ska på en sak på kvällen som hon ger honom.. och hon kommer inte förens söndag.. så :D nu vet ni det! haha.

ikväll blir det som sagt bio.. undra hur många ggr jag skrivit det nu? (: nu är ni riktigt informerade om vad som händer idag iallafall.

vi hörs lite senare! ha en jättemysig dag! puss&kram!






Kommentarer
Postat av: Johanna

vad ska ni se för film ikväll då? :)



pusspuss <3<3

2009-04-23 @ 18:29:16
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Köptde den idag efter tips från dig:) Gillar inte keso egentligen men hoppas denna e god till typ fruktsallad :)

2009-04-24 @ 21:41:55
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag håller med om glassmaken. Köpte den igår för det lät så gott. Och det var gott de första skedarna, men efter att ha satt i mig hela burken så var jag ganska mätt på piggelinkeso. Jag tror att jag är en sådan som föredrar att blanda själv, så att man till exempel skivar päron och äpple, och så har man naturell keso till. Men spännande att prova var det i alla fall! Och kanske det blir godare om man äter något till. Hi hi

2009-04-25 @ 11:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback