myskväll.

älsklingen min har gjort te åt oss och tänt ljus (: mysig han är. <3 älskar honom så himla mycket. jag vet allvarligt inte vad jag skulle göra utan honom ): sånt vill jag inte ens tänka på.. usch. ikväll ska vi ha mysigt! eller vi ska kramas i soffan, dricka vårat te och prata om dagen som varit. sen ska vi krypa ner i en renbäddad säng. så skönt! läsa, mysa och sen sova. imorgon är det påskafton och då ska mormor komma hit vid fem (: så vi ska åka och handla påskmat! mums!

vi tog lite bilder nu på kvällen.. alex var så söt..

alex - åh, nu orkar jag inte ta mer.. jag blundar ju bara på alla kort.
fanny - du är skitsöt älskling!

tio minuter efter vi slutat fota..

alex - det var mysigt att ta kort.. det måste vi göra oftare.

hihi (:



hjärtat och månsen.



älskling & vera.. (: så söta!



älskar dig <3



börja tröttna på kort nu?! (:



puss!



sen flippade vi totalt..



nu blir det fika och mys!



Kommentarer
Postat av: Frida

Vad söta ni är! man blir alldeles pirrig av att se er!

2009-04-11 @ 12:43:10
Postat av: fanny

frida: nej, vad du är söt :D tack!

2009-04-11 @ 13:08:35
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: kajsa

Heej! undrar vart ni köpt era kubhyllor? är på jakt efter likadaa att hänga ovanför sängen=) och vad kostade dom?

2009-04-12 @ 11:55:25
Postat av: fanny

kajsa: hej hej :) dom är köpta på bolagret i stockholm! det är två förpackningar. tre i varje och för tre st fick man betala 500 kr! så 1000 kr för alla som vi har på väggen (: kram!

2009-04-12 @ 12:50:40
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback