när det man inte vill ska hända, händer..

det här hänt lite tråkigheter i familjen. en kär och nu väldigt saknad person gick bort idag. vi bestämde oss för att ställa in alla kvällsplaner och bara vara hemma, lyssna på musik med meningsfulla och vackra texter, tända ljus, gråta, kramas och fika med varmt te. jag brukar i vanliga fall ha otroligt svårt för att ta in sånna här saker. skjuter oftas bort det som känns jobbigt, men jag har väl lärt mig att inte göra det nu antar jag för jag ser knappt vad jag skriver bakom mina tårfyllda ögon. det är verkligen genom tårarna allt kommer ut. har gråtit så mycket så jag har värk i hela kroppen. har nog spänt mig enormt mycket. det är när sånt här händer som man vill ta vara på livet ännu mer.

alex är ute i köket och gör te och jag ska välja ut en film. tror jag vet vilken det blir.. en bra en!

måste vila, ta hand om varandra nu. vi hörs när vi hörs. sköt om er <3 puss&kram!



den här låten går på repeat



Kommentarer
Postat av: Carina

Gråt och kramas ...håll om varandra...så lindras sorgen litegrann...tråkigt när det oväntade händer kan vara väldigt svårt att förstå...Tänker på er !

Kramar

2009-04-23 @ 21:12:19
Postat av: Caroline

Gråta är det bästa man kan göra vid sorg. Det känns så renande för själen. Ge varandra många kramar och prata om det. Dela goda minnen om personen med varandra. Hoppas det snart kännas bättre!



Kram

2009-04-23 @ 22:36:19
URL: http://carro.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh vännen, jag beklagar! :/

men nyttja att ni har varandra, och se till att få ut alla tårar. tänker på er <3<3

2009-04-23 @ 23:28:13
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Beklagar verkligen..

2009-04-24 @ 21:35:41
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback