nyhet från MIO

vi har fortfarande inte hittat ett soffbord som vi gillar.. letar efter ett i vitt högglans.. men börjar tröttna nu :P för som sagt, vi hittar inget som faller oss i smaken. nyhet hos mio. jättefint! undra om man kan lämna in det på en firma som kan spraymåla bordsytan i högglans? har för mig att jag läst det någonstans (:



och jag är fortfarande sjuk och näsan rinner som en fors.. har snytit mig så näsan är röd och gör ont ): isch! snart blir det film och mys i soffan. älsklingen fixar med att dölja alla sladdar i datorrummet. blir jättebra. han är så noggrann! (: han är så himla duktig min kärlek! jag blir hemma ikväll när han åker iväg, så han ska laga middag åt mig innan han åker. han frågade om det var okej att han åkte.. och självklart! hans pappa fyller ju 50 år. det måste vara roligare att umgås med dom än med mig :P



såhär döljer vi sladden till stora grendosan.. mellan väggen och golvet.. och nu syns den inte alls då listen är över (: den får ligga kvar där när vi flyttar såklart..


hoppas ni mår bra? (: puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback