pyssel

nu har jag suttit för länge vid datorn igen. vart tar tiden vägen? (: har pysslat några saker iallafall. i photoshop och sen framkallar jag dom för några kronor. måste köpa en skrivare. har ju massa jag vill pyssla ihop! får önska mig en sen när jag fyller år (:



en sån här blidde det bla. den är 15*15 cm och ska sitta i en sån här ram från ikea. såklart i datorrummet. ska fylla på med en liten tavelvägg här inne :D



och sen pysslade jag ihop den här! som är som ett "vanligt" kort i storleken. kommer bli fint, tror ni inte? (:

nu ska jag göra någonting vettigt.. typ hjälpa hjärtat med middagen (: det blir broccoli & blomkålssoppa! (hemmagjord) mums! sen blir det mys i soffan med tända ljus, en film och massa kramar! <3

vad ska ni hitta på ikväll?

puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Louise (från tradera)

Hej!

är ledsen över att jag inte fått något svar från dig! :(

ville i alla fall bara meddela att jag har en blogg nu! (wuhuu!..) Haha det går så där faktist.. Men du har du den. Hoppas du meljar igen! :)

Du är super mysig.

Gillar din blogg ^^



kram!

2009-04-13 @ 23:03:52
URL: http://ladycolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback