seen middag.

uj, nu kurrar magen. blev så himla sen middag. vi har hållt på att pyssla här hemma. vi var iväg och köpte ännu ljusare grå färg. den är nästan vit ^^ men man ser skillnad. så jag har målat några fler ränder och älsklingen har fixat med listerna och sladdarna i arbetsrummet. alla sladdar ska hängas upp snyggt under skrivbordet så dom inte syns! kommer bli great!

blir nog dusch och sen sova. är jätteseg ikväll och har ont i huvudet. ska bli skönt att sova! imorgon går vi upp vid tio tiden, äter frukost, städar hela lägenheten, tvättar fönstrena och lagar mat (: ska finula ut något gott recept också. jag är supersugen på en maträtt.. nu kommer jag inte på vad den heter bara för det.  men gott är det!

nu tror jag maten snart är klar. jisses vad klockan for iväg..!

ha en mysig kväll kära ni. och tack för att ni kommenterar lite mer nu.. i natt höll jag på att stänga ner min blogg.. hade skrivit ett "snipp snapp slut" inlägg och allt.. men ja, ångrade mig efter några minuter. så kan det gå ^^ men hey, ni får ta och kladda lite mer. så tråkigt att skriva med sig själv...!

puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej det vi bor i nu är från -74 och man märker stor skillnad på de 11 åren ;)



Nu finns det bilder :)



Stor påsk kram!

2009-04-09 @ 22:18:06
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Känner likadant.. aldrig nån som kommenterar hos mig, mellan 0 och 1 kommentar per inlägg. sååå trist att skriva då!

kraam

2009-04-10 @ 01:21:48
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej du får inte lägga ner bloggen! Tror det hade gjort många besvikna.. Du är bäst!

2009-04-10 @ 02:51:38
Postat av: Petra

Åh, det skulle bli så tråkigt om du la ner bloggen...men jag förstår ju det du säger med att det är trist att skriva med sig själv. Men jag tror nog att det är många som läser, även om det inte syns genom kommentarerna. Jag gillar verkligen att kika in här då och då...uppiggande.



Kram och ha en skön dag i solen!

2009-04-10 @ 09:45:28
Postat av: fanny

jennica: ja, det är skittrist.,. ska bl bättre på att kika in hos dig också gumman <3 kram

2009-04-10 @ 10:50:12
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: fanny

petra: ja, men gumman, du skriver ju :D och det är mysigt! va bra att den är uppiggande. det vill jag att den ska vara! KRAM

2009-04-10 @ 10:52:43
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback