Sol och helt underbart väder!

visst blir man helt glad i hela kroppen av solen? jag sitter och bara njuter! gick upp nyss. har sovit jättegott inatt och är riktigt utvilad! skönt! hjärtat sover fortfarande och jag ska göra frukost till oss innan jag väcker honom. han vaknade inte ens när jag strök honom på hans kind. då sover han verkligen djupt. min prins

idag ska vi fixa det sista här hemma. jag ska måla klart väggen (och SEN ska ni får se) :D det blir så fint. jag är stolt för jag har gjort allt själv. kul, men det tar sån tid! men det är det helt klart värt ^^

ikväll får vi gäster. två stora och en liten :D lina mammas kusin, hennes kille och deras dotter iris! ska bli jättemysigt! måste fundera ut en efterätt. jag tror jag vet.. vit chockladmousse. med hallon.. mums!

nu blir det frukost i solen. hoppas ni får en helt underbar dag! (: hörs senare. puss&kram!




Kommentarer
Postat av: Mysan

åh vilken härlig bild, älskar den du är bäst, världens bästa Fanny<3

2009-04-10 @ 16:32:40
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback