Valborgsmässoafton!

och jag har försovit mig.. är det inte typiskt? jag tyckte att jag var lite väl pigg när jag vaknade nyss.. kan ha berott på att jag när jag somnade var inställd på att sova sju timmar.. och fick sova tio istället.. så kan det gå.. ^^

valborg idag. mysigt va! jag längtar tills ikväll. tyckter det är så himla mysigt att stå och värma sig vid den stora brasan som smattrar och är vild i lågorna. en sak jag bestämt mig för är att inte stå och köa i 40 min i en popcornekö för att köpa en strut popcorne för 40 kr.. ikväll ska jag njuta av elden och vara nära min familj <3

jag blev så himla glad när jag läste min mejl nu när jag vaknade. fick ett så varmt och snällt mejl av en tjej. och jag blev extra glad för den här raden.

"Du är liksom som ett solsken i vardagen, även om du inte syns hela tiden så värmer du ändå."

det dimper ner många fina mejl till mig om bloggen. och jag blir lika glad varje gång. för jag är inte heller gjort av stål. även fast jag kommit långt och rest mig upp så behöver jag och blir fruktansvärt glad över era ord. dom värmer mer än vad ni tror.

jag ska göra lite frukost nu. magen kurrar. ha en jättemysig valborgsmässoafton allihopa! vi hörs lite senare! puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: helena

Är du hemma nu?

2009-04-30 @ 11:35:11
URL: http://sjoborg.blogg.se/
Postat av: Petra

Hejsan Fanny!



Varför finns det där fenomenet med att vela egentligen? Jag grämer mig till tusen över en långklänning på rea jag provade i veckan, som jag inte köpte av någon oförklarlig anledning och som nu är helt slut! Och då bara tänker jag hela tiden att, den hade ju varit så fin till det, eller det...

Får väl försöka tänka på att det trots allt måste ha varit något som inte var bra då jag inte slog till direkt.



Nåja...detta känns ju som måttligt viktiga problem... Men jag kan inte hjälpa att jag grämer mig. Får väl lära mig till en annan gång att inte vara så velig...



Nu vet jag faktiskt inte varför jag skulle skriva detta på din blogg? En impulshandling från min sida.sorry för svamlet.



Det låter jättemysigt med ert valborgsfirande! Får se vad jag hittar på. Vi ska nog smaska på resten av tårtan som vi frös in förut. Tror jag visade dig? God var den i alla fall! Och ta det lugnt.



Trevlig valborg!

Kram

2009-04-30 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback