VÅR

gud vilket underbart väder. fåglarna kvittrar, solen skiner och alla är glada! det har verkligen varit en toppen dag! och kvällen ser inte sämre ut. ska snart bänka mig i sköna soffan med en kopp te och titta på twilight, haha, jag läser inte bara boken.. jag måste kolla på filmen också (: men den är ju så himla bra! fick föresten MVG på min senaste inlämning och jag blev jätteglad, såklart!  kul när man märker att man faktiskt kan få bästa betyg bara man ger det lite tid. jag har alltid älskat skolan, men när jag inte mådde så bra så kom jag efter tyvärr. men nu så  att kämpa nu i några år och plugga och få bra betyg för att sedan kunna välja vilken utbildning jag vill känns väldigt bra! jag är riktigt peppad! och målet är såklart ett välbetalat jobb så vi har råd att ha den fina villan vi vill ha! stora mål är bra att ha. sikta mot stjärnorna. så kommer man långt!

varit ute och gått en lång promenad och hälsade på en kompis här i närheten och var där i en timme, sen gick jag hem och nu sitter jag i mjukisar och ska bara tvätta av mig sminket. känner hur lugnet börjar falla och nu känns det verkligen att det är påsklov för min del. så himla skönt. men jag har massa inbokat ändå! imorgon ska jag in till stan och fika med tessan och kolla i affärer! sen hem och sälja en stringhylla (det blir bra med pengar på dom här gammla hyllorna) och sen på kvällen blir det spinningpass mellan halv sju och halv åtta.

nu blir det soffmys med film och tända ljus! ha en jättemysig kväll allihopa! puss&kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback