vem är du?




ni vet ju himla mycket om mig.. och jag har pratat med några av er.. men det är så många mer som läser min blogg och det skulle vara jättekul att bara veta lite om er. så.. kom igen nu, det tar ju bara någon sekund (;

1. vad heter du?
2. hur gammal är du?
3. vart bor du?
4. hur hittade du hit?
5. vad uppskattar du mest med min blogg?
6. vad önskar du det skulle skrivas mer om i bloggen?
7. om du inte brukar kommenterar, varför?


så.. nu ska vi se, ska bli kul att veta lite mer om er (:

puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Alexander

Alexander

24

Stockholm

Genom min underbara fru

Att den är så positiv :)

Mer må bra tips

För att jag inte får läsa bloggen numera utifall att Fanny har skrivit något om mina presenter.

2009-04-15 @ 13:44:43
Postat av: kajsa =)

Kajsa

20

Umeå

Tror jag googlade på inredning, eller pinnstol. hehe

Att läsa om din vardag, dina känslor och dina mål. Blir uppmuntrad när jag läser.

6. Inredning kanske? :)



2009-04-15 @ 13:49:15
Postat av: Frida

Frida

23

Mindre ort i Västergötland

Hittade hit genom Inspiration och Designbloggen.

Tycker om alla dina bilder. Gillar mest att läsa om inredningsprojekten ni har.

Kommenterar inte ofta då jag inte anser mig ha tid då jag läser många bloggar och har mycket mer att göra än att tillbringa tiden vid datorn.

2009-04-15 @ 14:21:31
Postat av: Tessan

Therese

22

Stockholm (Nacka)

Genom min underbara vän- DU!

Att den är positiv, inspirerande och mysig<3

Behövs nog inte skrivas mer i bloggen, blir glad av att läsa allt!

Troligtvis dålig på att kommentera, men jag har blivit bättre! Eller? hihi :D



Puss puss saknar dig<3

2009-04-15 @ 14:55:20
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Caroline

Caroline

21

Östersund

Jag minns inte hur jag hamnade på din blogg, men stannade eftersom jag tycker att jag känner igen din man men kan inte komma på varför..

Jag tycker det är roligt när du visar bilder på lägenheten och katten! :)

Tror ingenting fattas, det är en bra blandning av allt!

Jag har nog aldrig kommenterat, är nog dålig på det överhuvudtaget..

2009-04-15 @ 15:39:09
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Alexandra,34 år.Handen.Upptäckte bloggen genom att jag var inne på Inspiration&Designe å kollade hennes blogglista.Är mest intresserad av inredning,men fastnade här för ditt fina sätt att skriva om din vardag å liv.Det är bara kul att läsa om din positiva energi och om din kärlek till din man.

Upptäckte sen att där ni bor är jag uppvuxen.Visst är det fint i T?

Jag tycker att du ska skriva på som du har gjort och det ska bli kul att följa köksrenoveringen sen,om du nu tänker fortsätta blogga.Kul med inslaget om din katt Måns.Kram A.

2009-04-15 @ 15:48:25
Postat av: Ulrika

1. Ulrika

2. 24

3. Sundsvall

4. Tror det var genom Kattabloggen eller Starwoman som jag också brukar läsa.

5. Att du verkar så glad och positiv och din inställning smittar av sig :)

6. Tycker den är bra som det är nu!

7. Bra fråga, jag kommenterar sällan i bloggar, vet inte varför.. får väl ta och bli bättre på det! :)



Sen vill jag bara skriva att jag tycker att du och Alexander är så fina ihop, ni verkar passa perfekt för varann! :)

2009-04-15 @ 15:49:41
Postat av: Frida

Frida

17 år

Göteborg

Genom en länk i någons blogg

För du har en sådan positiv syn till livet :)Din glädje smittar av sig!

Tycker den är bra precis som den är, men gärna lite mer middags tips.

Jag vet inte varför jag är dålig på det, men ska börja kommentera mer! :)

2009-04-15 @ 16:09:10
Postat av: Jessica

Jessica

19 år

Östergötland

Kommer inte ihåg

Att den är personlig

Vet inte,tycker att det är en bra blandning

Hinner inte eller vet inte vad jag ska skriva

2009-04-15 @ 16:29:56
Postat av: Ulrika

1. Ulrika

2. 22

3. Göteborg

4. Minns inte. Läst din blogg länge, länge..

5. Blandningen, och att allt känns ärligt

6. Vet ej. Fortsätt på samma spår

7. Brukar inte kommentera, för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Känns skumt - Jag vet massor om dig, har varit "med" på ditt bröllop och allt möjligt. Men du vet inget om mig..

2009-04-15 @ 17:02:48
Postat av: Johanna

1. Johanna

2. 20 år

3. i Örebro

4. Jag minns inte hur jag hittade dig, men jag är otroligt glad att jag gjorde det!

5. All den glädje du sprider. Du får mig som läsare att känna mig som en bra människa, och du ger mig en tro på mig själv.

6. Jag tycker den blandning som är är otroligt bra, så skriv på som du gör nu så är jag helnöjd!

7. När jag inte kommenterar är det pga tidsbrist :(





<3<3

2009-04-15 @ 17:25:19
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Annica

1.Annica

2.24 år

3.Piteå

4.Hittade hit genom Malin inredning och design

5.Att du skriver om din vardag, det är inte tillgjort och jag tycker om hemma hos bilder.

6.Jag vet inte om jag saknar någonting i din blogg, gillar den som den är.

7.Jag brukar lämna en kommentar då och då.

2009-04-15 @ 22:04:46
Postat av: Lise

1. Lise

2. blir 27 på mandag!

3. Bergen i Norge

4. Jeg husker ikke, men tror det kan ha vært en link på en annen blog

5. Liker best det som har med innredning å gjøre (vi har ganske lik stil!), og det du skriver om hverdagslige ting :)

6. Fortsett som du gjør nå!

7. Jeg er veldig dårlig på å kommentere, generelt sett, men har kommentert et par ganger når jeg har følt at jeg kan bidra med noe ;)



2009-04-15 @ 22:09:54
URL: http://sugarinthemorning.wordpress.com
Postat av: Caroline

1. Caroline

2. 26

3. Örebro

4. Hittade hit för längesen genom en annan blogg.

5. Att du är underbart duktig på att må bra. Man vill så gärna ta efter!

6. Inlägg som går lite mer på djupet i frågor som berör dig.

7. Jag kommenterar då och då, men är överlag dålig på det. Jag är dock här varje dag och läser.

2009-04-15 @ 23:26:04
URL: http://carro.blogg.se/
Postat av: Louise

1. Louise

2. 22

3. Huddinge

4. Minns jag inte längre,har läst din blogg lääänge...

5. Mixen av alla ämnen, att du är personlig, att du är så positiv och vill dela med dig av det.Massor är bra!

6. Inget mer,fortsätt som du gör idag,din blogg är toppen!

7. Jag tänker ofta tanken,men tar mig inte tid.Jag önskar att jag kommenterade,för jag uppskattar verkligen din blogg och borde då visa det!

2009-04-16 @ 08:04:59
Postat av: Anna

1. Anna

2. 24

3. Örebro

4. Kommer faktiskt inte ihåg, men har följt dig och din blogg länge.

5. Gillar din fina inredningsmak och att bloggen känns så ärlig och öppen. Tycker du verkar va en sån härlig och positiv människa, jag blir glad och imponerad av dig!

6. Jag tycker nog bloggen är bra som den är.

7. Vet inte, jag e väldigt dålig på att kommentera i alla bloggar jag läser. Borde bättra mig mycke på den punkten...

2009-04-16 @ 10:00:23
Postat av: Surya

Hej hej!!! ok om mig då:



1. Surya

2. 26

3. Brisbane

4. Ingen aning faktiskt

5. du e så himla gullig bara, det får mig att sitta och mysa när jag läser. sen är jag imponerad av dig att du lyckats vända ditt liv så som du har gjort och tycker det är fantastiskt :-))

6. Hehe, jag tycker inte det är så intressant med inredning så hade jag fått bestämma så mer av det andra då, hihi.

7. jag läser 20 bloggar eller ngt, men jag kommenterar bara på ngra få. jag har kommenterat här ngra gånger men du brukar inte svara så då tröttnade jag nog, HAHA, lite fjantigt. Tycker det är lite jobbigt att kommentera för om man väl har börjat så vill man fortsätta och sen blir det ett stressmoment att man känner att man måste kommentera på alla bloggar. så känner jag iaf.



tack för mig och fortsätt blogga, du är jätteduktig och du har nog mååååånga läsare vars liv du förgyller. KRAM

2009-04-16 @ 10:06:51
URL: http://www.poppelena.blogspot.com.
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

1. Jennica

2. 25

3. Västervik

4. Genom Inspiration & design-Malin

5. Hemma hos-inläggen och dagens outfit:)

6. Mer inredning kanske:)

7. Kommenterar ibland, men är dålig på att kommentera hos folk men ändå vill man själv ha mer kommentarer haha. Ego :P

2009-04-16 @ 12:06:20
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Natalie

1. Natalie

2. 22

3. Södertälje

4. Genom facebook tror jag.

5. Jag tycker om att de gått så bra för dig, känner igen mig själv i vissa saker som du skriver.

Jag kämpar med livet jag me, och de känns väldigt givande att läsa din blogg, jag blir på bra humör då. Det får mig att hoppas på att jag få livsglädjen tillbaka.

6. Den är riktigt bra som den är.

7. Känns inte riktigt som att jag har något att ge med mina kommentarer. men något mer kanske jag borde skriva. :)

2009-04-16 @ 14:10:13
Postat av: elin

1.Elin

2.22

3.Mindre ort utanför Helsingborg

4.Genom Inspiration och design

5.Att den är så personlig.Du verkar vara en fin människa.Du skriver verkligen dina tankar,åsikter och känslor.Det är något jag saknar på andra bloggar. Sen att du har en fantastisk snygg stil och smak på inredning gör det hela bättre=)

6. Kanske lite pysseltips och förklaringar och tips på hur ni gör när ni renoverar, ni verkar vara väldigt händiga och duktiga.Gärna mer om djuren också=)

7.Känner inte riktigt att jag har så mycket att säga för att kommentera!

2009-04-16 @ 20:59:13
Postat av: Lina

1. Lina

2. 22

3. gbg

4. via nån annan blogg

5. dina peppande ord och din inredning

6. lite mer inredning :P älskar det.

7. har inte tänkt på det, ska börja göra det mer

2009-04-18 @ 01:32:42
URL: http://linasinredningblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback