awake.

Im awake. sov bara tre timmar. kom i säng vid elva tiden och nu är jag uppe och myser runt i min mysiga pyjamas igen. ska äta frukost, för jag antar att min make kommer sova några timmar till, han var så trött stackars liten ): men nu är han ledig och ikväll ska vi bara mysa massa och kolla på film och ha massagekväll. stel i nacke båda två, så det ska bli skönt! <3

ska bre några mackor, göra en kopp kärlekste och sätta mig i soffan och titta på film. och vänta på att gubben vaknar (: måste plugga lite också. ligger före med skolan, men det är ändå skönt att inte halka efter. sen tänker jag ha helg! (: ända till måndag kl ett då jag ska ha coachmöte! mysigt att slippa vara ensam och sova ensam i helgen, saknat honom massor!

nu - frukost, film och mys i soffan <3 hörs senare (: puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback