bra dag!

det här har varit en jättemysig och bra dag hittintills! vi gick en mysig promenad ner till sjön där vi satt oss på en klippa som gick ut i vattnet och tittade ut över sjön. så himla mysigt! även fast det blåste lite! sen gick vi hem igen, jag duschade och sen gick vi ner till centrum och my bjöd mig på lunch på ett litet mysigt café vi har här (: åt varsinn grillad macka och drack en kopp te. sen gick vi och handlade grillad kyckling till middagen och kollade lite i en inredningsbutik som hade 50% på allt. och nu sitter vi här (: jag och älsklingen lagar middag när vi kommer hem, jag och my blev ganska mätta på mackan vi  åt ^^

jag fick tillbaka min inlämningsuppgift och fick VG, arg som ett bi. haha. jag har ju verkligen kämpat livet ur mig. och för en sekund tappade jag sugen totalt. men det är ju nu jag ska kämpa ännu mer. och det tänker jag också. vägrar ge upp. ska minsann ha mvg! (; så det är bara att kämpa vidare. fick lite tips av min lärare som jag ska tänka på tills nästa gång. så kan det gå. har helt enkelt blivit för bortskämd med alla mina mvg:n så ett vg känns helt värdelöst, även fast det absolut inte skulle göra det.. egentligen.

nej, nu ska vi samla ihop oss! dax för mysan att åka hem ): saknar henne redan!

vi hörs senare! ha en mysig kväll. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback