dagen i lite bilder

god kväll (: hoppas ni mår toppen. jag har precis duschat och gjort hemmaspa här hemma. och det ser ni på bilden längst ner. den tog jag nyss (: sitter på balkongen och svalkar mig lite, ska in nu när jag bloggat och göra en kopp te, välja film och sen gosa ner mig i soffan. har inte gjort någe särskilt idag. var som sagt väldigt seg och groggy efter det hemska besöket hos läkaren imorse (tack för alla gulliga hälsningar <3)  men jag har pluggat, gjort prov, städat lite här hemma, plockat, tvättat, vikt tvätt, lagat mat.. ja det där vardagliga ni vet (: här har ni lite bilder från idag. och här hittar ni receptet på maten vi lagade i kväll. en av mina absoluta favoriträtter. mums! tar ett tag att laga då det är många ingredienser, men jag älskar att laga mat, så det är bara kul (:

















meningen var väl att det skulle bli ett foto i timmen, men jag är för glömsk :p kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår.. så, men några blev det ju :D

nu - film. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback