favorit



supermysig indiemusik. och jag måste köpa hans skiva.. om den går att hitta vill säga. han är inte så känd. hittade honom på myspace för något år sen. och ja, sen dess har jag varit såld.

jag sitter i soffan, i pyjamas, klockan är snart fem och jag känner mig fortfarande nyvaken ^^ vi har tagit ut kykcling ur frysen nyss, så ikväll blir det favoritmaten - kyckling! får se hur vi tillagar den, har lite olika recept. har legat i soffan och kramats. eller jag somnade nästan och alexander kramade mig (: tända ljus, nerdragna persienner, känns lite som en grotta som alexander så fint beskrev det (: kollat på film, myst och bara slappat. så skönt!

ser ut som att kvällen blir lika lugn. vi ska kolla på massa filmer och ja, bara mysa och umgås.

vad hittar ni på idag? hur som helst så hoppas jag att ni mår bra och har en mysig dag! hörs senare. puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback