film.

det börjar mörkna ute nu. jag sitter inne och varvar ner efter dagen. ska bli så skönt att sätta på en film snart och bara försvinna ett tag in i filmvärlden. då slappnar jag verkligen av. dagen har varit toppen! men värmen gör mig helt matt. hur som helst. har inga andra planer ikväll. baaara slappa! och vila upp mig inför plugg imorgon. gud, jag gör nästan inget annat än att pluggar :P fast i dag var det himla mysigt att komma ut och umgås (: och jag och älsklingen åt jättegod middag ihop och innan det satt vi och myste och pussades på balkongen i skuggan. skönt att bara vara han och jag. han började en timme senare idag så vi hann mysa ordentligt (: underbart! saknar honom så mycket nu när han börjat jobba igen. men på torsdag går han av igen.

ska ta och välja film och göra en kopp te. kanske ta en kall dusch också. hade varit skönt!

ha en mysig kväll nu! puss&kram <3



lycklig på våran bröllopsdag <3 saknar den dagen!! tänk om man fick gifta om sig varje år. då hade jag velat det. den känslan går inte att beskriva. underbara kärlek, jag älskar dig alexander!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken underbar bild! Du ser verkligen lycklig ut :)

2009-08-10 @ 15:30:48
Postat av: Petra

Men hur är det nu? Visst kan man gifta sig flera gånger? Eller ja, förnya sina löften.



Superfina var ni i alla fall!

Kram

2009-08-10 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback