frukost

hemma - chech
inte groggy - check
kan gå själv - check
utvilad - check
vrålhungrig och törstig - check

gastroundersökningen var minst sagt det obehagligaste jag varit med om. jag fick en bedövade spray och jag fick en spruta med lugnande så jag svävade högt över molnen, men när dom körde ner den där slangen i halsen och blåste upp min magsäck med luft började jag rapa galet mycket. haha. hulkade och försökte dra ihop mig :P alex fick hålla mig i handen, men jag var så borta av de lugnande jag fått så jag märkte knappt dom som var i rummet. hur som helst, nu är det gjort och jag är glad för att det är över. sluddrade och yrade i bilen hem och sen stupade jag i säng och sov tills halv ett, var tvungen att ställa klockan annars hade jag sovit hela dagen :p

ska äta frukost nu och sen sätta mig med fredagens delprov i samhällskunskapen. och sen ska jag fin putsa på inlämningsuppgiften och SEN tänker jag minsann ha helg, haha (: längtar riktigt mycket efter ikväll. då ska jag ha myskväll delux med glass, film, pyssel och massa tända ljus. underbart ska det bli!

så nu - frukost. fick ju inte äta något sex timmar innan och inte efter heller. så nu vill jag har mat (;

hörs senare. ha en toppen dag! puss&kram.



det var ju ingen tunn slang dom tryckte ner.. huua.



Kommentarer
Postat av: Frida

Usch då lider med dig. Har aldrig gjort en gastroskopi men däremot har jag gått ner med en slang genom näsan i luftstrupen för att ge mitt hjärta elektroniska stötar. Jag tyckte det va hemskt när slangen gick genom halsen för man hulkar ju så.

2009-08-07 @ 16:33:45
Postat av: fanny

frida: jag lider med dig med :( inte alls kul det där. oj, det lät hemskt. hoppas allt är bra nu och att du mår bättre. massa kramar!

2009-08-07 @ 18:23:41
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch då, vet precis hur de känns 2 gånger om, o ena utan lugnande.

Man e så lättat när det e över o man kan andas o svälja utan en tjock slang i halsen.

Hoppas du får en fin helg =)

2009-08-07 @ 18:42:02
URL: http://frokenudd.blogg.se/
Postat av: Marielle

varför gjorde du detta?

2009-08-07 @ 20:30:47
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: fanny

marielle: har problem med uppsväld mage och värk. så dom ville kika vad som gömmer sig därnere i mörkret :P

2009-08-07 @ 21:09:01
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Doris

Men nu är det gjort! Vad duktig du är!!



Jag fick inte lugnande så obehagligt var det...

2009-08-07 @ 21:19:59
Postat av: Emma 2 barnsmamma & STOLT

Hoppas det inte var något problem i magen. Utan att den mår bra och får sej den mat den tycker om fniss hhi



Ha det bäst gumman..Kramar

2009-08-07 @ 22:04:24
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej! Det där med gastroskopi är ingen höjdare men som tur var så gjorde jag min när de fortfarande sövde en. Fattar inte varför man har slutat med det!? Allt bra annars då?

2009-08-08 @ 11:51:51
URL: http://isabellesebub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback