hemma igen.

god kväll vänner. nu är vi hemma igen efter en lugn dag ute på landstället. vi kom ut dit runt två, tre och då fikade vi med alexanders föräldrar och hans syster.. jag var för trött och la mig under en filt i soffan där alla satt och somnade.. om jag somnar när det är massa röster och prat omkring, då är jag trött.. (: sov i någon timme, socialt.. men sen så (: jag och älsklingen gick ner till vattnet och la oss på abborre klippan, och låg och pratade om allt och inget. riktigt vackert när solen var påväg ner och den speglade sig i vattnet. glittrade för fullt. där låg vi och vilade och pratade i över en timme innan vi gick tillbaka till röda lilla huset igen. luktade jättegott. grillade oxfilé och åt bakpotatis till, sallad och gräddfil med gräslök och halvsalt. mums! kantarellsås och drack cola till. har, även fast både jag och alexanders syster var riktigt bakis varit en jättemysig kväll. tog 1 timme och 20 min att komma hem. vi ägnade hela bilresan att sjunga duetter till massa låtar. lät inte helt fint alla gånger :P men vad gör det? vi hade skitkul. iallafall (:

jag är jättetrött. känner mig ruggig och frysen ): antingen ska vi sätta oss i soffan, dricka te och titta på någon film, eller så går vi och lägger oss. vi får se. vad ska ni hitta på för mysigt? (:

ska kika runt lite på nätet nu och läsa ikapp lite bloggar. vi hörs sen. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback