kräftskiva!

god morgon darlings! (: sovit gott? jag sov som en stock i natt. vaknade knappt när alexander kom hem och pussade på mig. var jättetrött! har precis ätit lite fil och ska göra någon macka och sen sätta mig och plugga! hoppade över fiket med mamma och mormor idag och pluggar ist. dom kommer hit ikväll nämligen. vi ska äta kräftor och västerbottenostpaj, sallad och baugette. mums! har inte ätit kräftor på många år.. när jag bodde i strömstad så åt jag massa skaldjur.. fick väl i mig för mycket då (;

ska ta och plugga vidare nu, så hörs vi sen! ta hand om er nu (: puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!

Tycker att du har en väldigt härlig blogg! :)

Bara att på sista tiden har det blivit många inlägg som bara är likadana, god morgon godmorgon liksom. :(

Ta det inte på fel sätt för du skriver alltid så glatt och varmt på bloggen, man blir glad av att läsa!

2009-08-21 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback