mamma mys

mamma är här och vi ska sätta oss nu och titta på film. det blir en romantisk komedi. jag har varit lite smålåg hela dagen, eller mer grubblande. har påtok för mycket i tankarna just nu.. tack älskade my för att du alltid finns och lyssnar och förstår. så en lättsam film känns mer än rätt. varför kombineras alltid depphumör med grått väder?! nej, nu ska jag göra te till oss och tända tusentals ljus, krypa upp i soffan i myskläder och bara mysa! jag älskar mys som ni vet. vet inte hur jag skulle klara av ett liv utan kramar, mys och närhet. nej, det går inte. då känner jag mig ledsen.

my min älskade my kanske kommer hit snart. jag citerar hennes sms "det är så att jag funderar på att ta ledigt och ta ut pengar från mina sparpengar och komma till dig igen. jag saknar dig älskling så fruktansvärt mycket"  och jag svarade i stil med "det hade varit alldeles alldeles underbart" GUD va mysigt! längtar efter dig hjärtat <3

jag skriver mer sen. nu ska vi ha mamma - dotter kväll. puss&kram alla därute!




Kommentarer
Postat av: Mysan

tack min älskade Fanny, du anar inte hur glad jag blir<3

2009-08-27 @ 00:03:32
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Mysan

du anar inte hur mglad jag blir när du skriver så:)

älskar dig min andra hälft<3

2009-08-27 @ 00:06:47
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback