Mammut!

nu ska jag bara borsta tänderna, och sen krypa ner i våran underbart mysiga säng brevid min älskling, kramas, läsa lite och somna gott! är jättetrött och det ska bli underbart att få sova ut imorgon! behöver verkligen det. är ingen morgonmänniska alls!

kvällen har varit jättemysig, efterrätten var uppskattad och filmen var helt okej! seg imellanåt, men vad gör det när man har ett sånt mysigt sällskap? (: jag fick jätteskön fotmassage av alexander och det var skönt efter en lång dag i stan. tack älskling!

nu är toaletten ledig, så jag ska gå och borsta tänderna! imorgon åker mysan hem igen ): ska bli jättetråkigt och ensamt. men alexander är ledig imorgon kväll också och det ska bli riktigt mysigt att ha massage/spa kväll som vi planerat (: laga god middag och mysa hela kvällen. behöver få umgås med honom nu, för gud vad jag saknar honom! hela tiden. <3

vi hörs imorgon! sov så gott nu! massa kramar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback