mys

sitter med en handduk virad runt huvudet och ska smörja in mig och hoppa i pyjamasen nu, göra en kopp te och bänka mig i köket med symaskinen och sy lite. längtat hela dagen efter att få pyssla! (: måste verkligen fota allt sen och visa er här. ska bli jättekul (: får se om det blir någon film, beror på hur länge jag syr. antagligen orkar jag med en film. ska upp runt sju imorgon så. helt okej att ligga och mysa i soffan framför en film under en filt. önskar verkligen att älsklingen var hemma. men det är ganska skönt med lite egen tid också och sen är ju katterna hemma <3

så.. nu ska jag som sagt smörja in mig. har en jättebra salva från apoteket som jag är frälst i. hudlotion från ccs den är mycket mycket bra om man är torris (: sen sätta på mig pyjamas och tofflor, sätta upp håret i en knut och göra en kopp te innan jag sätter mig och syr.

vi hörs lite senare. må så gott! puss&kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback