mysdag!

nu är min mysan här äntligen (: saknat henne så himla mycket! det var helt underbart att få krama om henne! (: vi har varit ner i centrum, ätit sushi till lunch och sen gick vi och hyrde film och mat till middagen som vi börja med om någon timme. det blir tacos! riktigt gott. har börjat köpa dom mjuka fullkornsbröden när vi äter tacos, och dom är så mycket godare än dom vanliga!

snart kommer en vän till mig hit och fikar. sen efter middag åker vi till kungsholmen och möter upp calle för en fika innan vi åker hem igen och har myskväll med film och godis! gott! (: skönt med en lugn kväll. jag är helt slut idag. det tar på krafterna att ligga på topp.. och desutom komma i säng runt fem på morgonkvisten två dagar i rad. kommer somna gott i natt (:

ska färdigställa mitt skolarbete nu. men först ska jag göra en kopp kaffe. måste vakna till lite.. ^^

vi hörs lite senare :D ska fota mycket när mysan är här nu. vi glömmer ju alltid det. haha. :/

puss&kram underbara ni!



dom här har jag köpt på hm. jättemysiga! (:



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hittade din blogg när jag googlade om Moooi Lampan, har du köpt en från Brahko Lights? Fungerar den bra, påminner den helt om Moooilampan?

Ha en fortsatt bra Söndag

2009-08-16 @ 18:21:24
URL: http://inredningodesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback