mysigt!

kom hem nyss från en mysig förmiddag med mormor. hon hämtade upp mig här hemma vid elva och sen åkte vi till kvarnen. ett mysigt café som ligger vid gullmarsplan och ligger precis vid vattnet. vilken utsikt, dit måste jag dra med alexander någon dag (: vi åt varsinn macka. jag tog en köttbullemacka med rödbetssallad och en sockerdricka. riktigt gott (: stora mackor, så jag fick inte i mig hela. hade ju precis käkat frukost :p där satt vi i två timmar och pratade, skrattade och myste. jag gillar att umgås med min mormor (som jag förövrigt aldrig kallat mormor utan mimmi.. det var det första jag sa till henne) hihi. sen åkte vi till farsta, kollade lite i affärer och jag fick en jättefin och skön duvblå/grå kofta av henne. hon köpte en likadan till sig (: inne på cubus. sen sprang vi lite på gina och sen körde hon hem mig. ska nämligen plugga nu. ville bara kika in och säga hej! :D så HEJ!

hoppas ni haft och fortsätter ha en underbar dag! härligt med sol. och idag blåser det lite mer än igår.. då var jag ute och joggade = sjukt svettigt i värmen. men man måste ju röra på sig (:

ska sätta igång nu. funderar på att sätta mig på balkongen. för här inne i datarummet är det varmt vill jag lova. phu.

hörs! puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kunde man beställa den där tavlan du gjort?

2009-08-09 @ 19:43:32
Postat av: fanny

anonym; här: http://www.perlanliving.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=211&t=Posters+by+Fanny

2009-08-09 @ 20:17:01
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback