prinsessan på ärten

kväll. snart soffan med en kopp te brevid alexander. vi ska se wedding daze, den verkar riktigt bra (: tjejfilm. jag har en make som aldrig tänker på sig själv.. jag går i första hand dygnet runt för honom.. men ibland får man ju proppsa på att han faktiskt ska få välja film också! eller så säger han att han vill se en film som han vet att jag vill se. blir som sagt behandlad som prinsessan på ärten här hemma.  vi har bara slappat idag. har letat massa ny bra musik på spotify har jag gjort. och hittade massa bra! sen har vi ätit middag som älsklingen lagade och sen hängde jag massa tvätt medans han diskade upp efter middagen. skönt att få lite ordning här hemma. lämnade allt upp och ner här i går innan jag åkte till calle. men nu är det fint och rent igen (: fröjd för själen.. (iallafall min som är en pedant ut i fingerspetsarna)

ska gå och hjälpa alle med tet och tända ljus osv osv. hörs mer imorgon. kommer nog vara ganska trött efter filmen. börjar redan smyga sig på. har varit mer eller mindre frånvarandre idag ^^ imorgon sover vi ut. sen blir det besök på ikea och köpa bänkskivan. heja. snart har vi nytt kök! whiii.

ha en jättemysig kväll. gosa ordentligt. puss&kram <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback