sleepy!

god kväll alla därute. (: hoppas ni mår helt underbart bra! jag sitter och myser i vardagsrummet och håller helt ärligt på att somna! ska bli ruskigt mysigt och skönt att sjunka ner i sängen snart brevid min kärlek. få sova ut imorgon och efter provet i samhällskunskap ska jag ha helg. åh va skönt!

idag har jag varit på lyra i en timme, hade coachmöte. mycket givande. sen åkte jag hem med bussen, satt och poppade musik och tänkte på allt och inget. det kan vara så avslappnade att åka buss, när man har musik! gick hem, pratade med min bästa killkompis calle och åt lite mackor. sen gick älsklingen min upp och vi umgicks såklart (: mysigt! satt mig och pluggade, men höll på att somna. eller rättare sagt när alex skulle gå på toaletten och såg att jag satt upp i fåtöljen och sov så skrattade han. haha. jag är verkligen trött idag efter pluggmaratonet igår. hu. idag har jag inte gjort mycket alltså. pluggat lite, har lite kvar nu, som jag ska fixa på dagen imorgon, har eg. tills på söndag på mig. men jag vill ha helg nu! det behöver jag!

jag och älsklingen åkte till sickla köpkvarter.. och shoppade kläder på monkis rea! hittade en underbar klänning, riktigt fanny-klänning. ett par baggy jeans shorts och en kjol med stora fickor. har bara fotat klänningen så ni får se (: den är helt jättejättefin. mycket finare i verkligheten! mm! älska! kostade 350 kr innan rean på 75% så jag fick den för 84.50 :D bra va! och kjolen och shortsen var också helt underbara. som sagt, får fota sen (:

vet ni hur mysigt det är att ha alexander nära. hemma här hemma, i mina armar. saknat honom så sjukligt. så nu ska det bli så så så mysigt att kramas och bara vara nära! längtat hela dagen efter det (: så, ska gå och tvätta av mig sminket och sen hoppa i pyjamasen. mysigt! nu är jag riktigt trött!

god natt kära ni. vi hörs mer imorgon <3 puss&kram.








Kommentarer
Postat av: Josefin

Fin klänning! Rea är alltid lite extra kul också. =)

2009-08-16 @ 20:05:05
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback