snart myskväll.

har suttit sen klockan sju imorse och pluggat, med undantag för middag och sen var vi och hämtade ut den fina kattbädden på posten (: visar bilder sen. katterna älskar den och det var ju kul! (: så det inte bara var jag som blev nöjd ^^ jag är riktigt seg nu som ni kanske förstår :P och även fast jag suttit så länge så har jag en del kvar. så ja, en stund till ska jag sitta och plugga och sen får resten vänta tills imorgon. nu är jag sluuut som artist (:

imorgon 08:20 ska jag till sofiahemmet och göra en gastroskopi. ska be att dom söver mig, annars kommer jag inte klara av det där. hua. lokalbedövning stod det på kallelsen, men jag vill inte vara vaken. det går nog bra! sen ska jag hem, plugga och ja, ha helg efter det (: redan en vecka som gått i skolan och nu är det bara fyra veckor kvar. halleluja säger jag bara. sen ska jag ta mitt körkort efter det. orkar inte köra och plugga samtidigt. så intensivt båda grejerna, så nu samhälle i fyra veckor till och sen gott folk ska jag äntligen ta körkort :D som jag längar! då kommer det nog bli x antal besök till ikea :p

på lördag är jag bjuden av några kompisar till en opening. en ny krog som öppnar inne i stan, det är runt två tusen personer som är bjudna, så det kommer nog bli riktigt roligt! (: får rota lite i garderoben och se vad som finns. har ju ganska mycket festklänning osv (: ska bli kul! på söndag ska jag och mormor ut i skogen och leta svamp och bär. från festprinsessa till skogsmulle på bara några timmar alltså, haha. faktiskt mitt förslag med skogen. det är ju så himla fridfullt och sen vill jag göra sylt :p ska bli jättemysigt (: mormor <3

nu är klockan kvart över sju. så om 45 min stänger jag ner plugget för idag. för nu vill jag duscha (känner mig som en äckelpotta) haha. ha lite hemmaspa, sy, titta på film och fika med te och mackor i soffan med ljudbok - tredje twilightboken. för det är jag värd! (: en riktigt mysig kväll.

vi hörs senare. ta hand om er och ha en jättemysig kväll ni med!

puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback