sunday!

idag är det söndag. och jag har precis plugga klart måndagens uppgifter. skönt att ligga en dag före. ska plugga vidare på tisdagens uppgifter om ett tag, men nu ska jag mysa här i sängen. har bäddat ner mig och ligger och tittar på en film som går på fyran (: har sett den när jag var liten och det var en av mina favoritfilmer. söt film. fixa lite här hemma sen. sy ett prickigt fodral till torky. hildur tipsade om ett litet pysselprojekt och jag har köpt svart vaxtyg med små vita prickar. mindre prickar än vad hon hade på sitt tyg. hur som helst. idag blir det en mysdag hemma med massa vila, plugga, mys, film, god mat, göra egna snickers och pyssel (: mys!

nu ska jag titta vidare på filmen. hörs sen. ha en jättemysig dag. puss&kram.



bild lånad av: hildur fixa&dona.



Kommentarer
Postat av: Hildur

Vad roligt att läsa att du gillade mitt pysseltips! Hoppas du blir lika nöjd som jag är med mitt. :-)

2009-08-02 @ 18:54:52
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback