torky fodral (:

så nu är det klart. fick sitta och bråka lite med symaskinen och blev helt varm, var tvungen att klä av mig till endas trosor och jag hoppas inte grannarna såg mig när jag satt med tuttarna i vädret, haha (; blev himla nöjd. har inte sytt något liknande förut och jag trodde det skulle vara svårare faktiskt. men icke. gjorde fodralet aningen längre än själva rullen så jag kunde fixa en kant sen. den blev liiite för hög, men det gör inget, sånt är väl bara charmigt va :P eller så tar min perfektionist sida över och syr om imorgon..! lite pill och kli i huvudet och sen fick torky sitt fodral tillslut.. slutet gott allting gott. ha! (:

ska släcka ner här nu och krypa ner i sängen. bara borsta tänderna först och välja en tidning. har en del på hög. hinner ju aldrig läsa innan jag somnar (; jäkla spikmatta säger jag bara! sover som en stock.

imorgon är det redag fredag = jag kommer vara med aktiv på bloggen och förhoppningsvis lite roligare än vad jag varit den här veckan. förlåt för det. imorgon på dagen ska jag ju till läkaren och jag längtar inte alls kan jag meddela! men det ska ju göras. så jag får veta varför jag har så ont i magen vissa dagar. stressmage kanske? vi får se! (: älsk följer såklart med för man blir tydligen ganska groggy. jag kommer kräva sövning eller iallafall lugnande. jag har jättelätt för att kräkas pga. tidigare ätstörningar.. så det är inte roligt att få ner saker i halsen. ibland håller jag på att kräkas när jag borstar tänderna. okej nu blev det lite för mycket info där igen (; sorry! så. imorgon, läkarbesöket, hem och färdigställa inlämningsuppgiften som handlar om folkökningen i U-länderna och vad som är negativt med det (mer munnar att mätta) sen handlar den om Ägarkoncentration inom medierna, hur de påverkar oss osv. och tillslut om kritisk granskning av olika sidor på nätet. tex så skriver www.levandehistoria.com att förintelsen av andra världskriget aldrig har ägt rum. liet kort om vad jag pysslat med (: kan slänga upp lite av arbetet här sen om någon vill. var någon som ville veta mer om vad jag pluggade nu?! hur som helst.

NU ska jag sova (: puss&kram &god natt raringar!





Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu Fanny kan jag se din nya layout med:). Socker söt är den. Verkligen fint. Så gillar jag dem rosa träden:).

2009-08-07 @ 09:50:00
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Hildur

Vad roligt att se resultatet! Snyggt!

2009-08-07 @ 22:20:34
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback