calle anka

vi har känt varandra sen lunarstormstiden. och ni vet ju hur längesen det är! setts, pratat i telefon och msn! han tappade mitt nr och jag hade inte hans kvar pga mobilbyte, så när han varit i stockholm har han inte fått tag i mig. tur för oss att jag hade kvar min gamla msn lista på datorn. eller rättare sagt kom ihåg inloggningen! för där var han igen. han har pratat om att gifta sig med anna anka. för ja, då får han ju det passande namnet calle anka. men jag vet inte. tror inte han var så himla seriös faktiskt (; hur som haver. jag är glad att han är tillbaka i mitt liv och det fick jag bekräftat via sms idag att han också är! förresten ska jag vara med i hans musikvideo som ska spelas in snart. det ska bli kul. men jag tänker direkt på alla klumpigheter jag kommer ställa till med och propsade såklart på att hans granne skulle vara med som det var tänkt från början.. jaojao. en anna sak som jag tycker är skoj är att han varje år sätter på sig sin student mössa och tar studenten. jag har aldrig tagit studenten... så nått år ska jag minsann ta studenten med calle!

han har skrivit om mig så mycket i hans blogg. nu är det påtiden att det blir lite tillbaka-kaka! callegubben (:

 

jag kunde inte välja en. så det fick bli två.



Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Verkar vara en god vän! Vad söt han var! :)

2009-12-20 @ 08:41:25
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback