en vecka kvar till julafton

god morgon underbara ni! hoppas ni sovit gott och är utvilade (: klockan ringde kl 10. och då var jag redan vaken. ska snart bre lite mackor, göra en kopp te och tända ljus och sätta mig och titta på film. promenad står på shemat nu på dagen och ikväll blir det ju mys hemma, klä julgranen, film och ja. bara ta det lugnt. alleman ligger och sussar nu, men sen ska vi fixa allt det där! han bar upp jullådan igår också. så den ska jag ställa mig och rota i sen! idag är det bara en vecka kvar tills det är julafton. ikvälls ka jag gå igenom alla julklappar och titta vad det är som fattas osv. få lite översikt (; åh, jag längtar så mycket. hela den här veckan är proppad av mysiga aktiviteter! vad ska ni hitta på idag? hur som helst så hoppas jag att ni får det bra!

nu ska jag äta frukost, magen kurrar! hörs senare (: puss&kram!





Kommentarer
Postat av: dagenskreativa

Jättefin bild på dig!



Kram Anna

2009-12-17 @ 19:50:42
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/
Postat av: All by myself

Jag ska jobba !

2009-12-18 @ 20:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback