färgning!

god morgon! vaknade vid tolv tiden. och nu är jag hur hungrig som helst! ska snart plocka fram frukost och väcka allemannen. ska nämligen till huddinge idag och skriva mattetest.. uh, så nervös. jag är verkligen inte ett snille i matte. men det ska bli otroligt skönt att bocka av det där ämnet sen. jag satsar nog inte på ett mvg.. haha. men bara jag får g så är jag mer än nöjd! som sagt, inget mattesnille.

resten av dagen ska jag gå och lukta illa i håret. ska färga håret med henna (: älskar den röda färgen. den blir så glansig. synd bara att den färgar av sig på våra vita handdukar.. det går iallafall bort i tvätten (: sen ska jag slå in alla julklappar eftersom mamma bjöd in till uppesittar kväll på onsdag efter bion. med bingolotto! aw, ska bli mysigt (: dricka glögg, spela pensionärsspel och umgås! sen är det julafton på torsdag..! kan inte förstå. jag reser till skånetrakterna på söndag. ska bli så himla himla kul. jag saknar och jag längtar! (:

vi hörs sen. börjar känna mig stressad..! ha en mysig dag i snön. puss&kram <3





Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det för färg du använder?

Och vart köper du den?

Skulle verkligen vara glad och tacksam om du ville göra ett inlägg om det eller så :D

2009-12-22 @ 14:25:24
Postat av: Marielle

Ååå fina du<3

2009-12-22 @ 15:29:06
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback